Busquem un perfil de Revenue Manager que combini capacitat analítica amb execució directa, algú que no només entengui el mercat, sinó que el vigili i el domini cada dia. No volem un perfil teòric, ni algú que es limiti a revisar dashboards. Necessitem una persona que pensi, proposi i executi, amb criteri i agilitat, en un entorn dinàmic i amb estacionalitat com Marina Resort Benidorm.

Descripció

Des de 1985, donem vida a l'autèntic Benidorm. Els qui ens trien descobreixen la veritable essència de Benidorm, les seues històries converteixen Marina Resort Benidorm en un lloc llegendari, sinònim de Benidorm, el Benidorm més autèntic i extraordinari

No volíem ser només un altre hotel, volíem recrear la màgia de l'autèntic Benidorm.

Marina Resort Benidorm és el punt de trobada on cobra vida The Original Benidorm Vibe, un lloc on tot succeeix i es viu amb l'essència de la ciutat.

La nostra història està entrellaçada amb la de la ciutat, hem estat testimonis de la seva evolució, però hem convertit el seu esperit vibrant en la nostra força.

Hem incorporat l'esperit de Benidorm en cada racó i experiència del nostre hotel, convertint-nos en part de la seua història.

El que és comú en un hotel, nosaltres ho fem extraordinari.

Amb el VIBE més autèntic de Benidorm.

Som The Original Benidorm Vibe.




Funcions

Ser una peça clau en l'estratègia comercial del resort, aportant control, anticipació i execució a la política de preus i distribució. El seu treball s'ha de traduir en més ingressos, millor rendibilitat i decisions comercials més intel·ligents

S'ofereix

- Tipus de contracte: Indefinit, presencial

- Incorporació: Immediata


Requisits

- 5 anys mínim d'experiència real en revenja d'hotels vacacionals/urbans.

- Acostumat a treballar en temporada alta, amb alta rotació, pics d'ocupació, cancel·lacions d'última hora i decisions ràpides.

- Domini pràctic d'eines de distribució (channel manager, idealment Siteminder), PMS (Avalon o altres), RMS (Revtool o altres), extranet d'OTAs i eines de control de paritat.

- Coneixement del dia a dia: càrrega de tarifes, ajustos, restriccions, control de disponibilitat, llançaments de promocions, detecció i resolució de disparitats.

- Capacitat per llegir dades (pickup, forecast, comp sets, evolució per canal o segment) i prendre decisions concretes i àgils.

Actitud i forma de treballar:

- Mentalitat comercial: entén que omplir no és el mateix que guanyar. Sap combinar volum, preu i rendibilitat.

- Sentit comú i visió operativa: sap quan moure's, com reaccionar i quan esperar. No necessita aprovació constant.

- Implicació real en el negoci: s'interessa per com es ven el producte, com respon el mercat, quines campanyes estan actives i què està fallant en la conversió.

- Capacitat de treball autònom i col·laboratiu: treballa bé en equip, especialment amb els departaments comercial i de màrqueting, però manté independència i criteri propi.

- Claredat en la comunicació: directe, realista, amb visió de negoci i sense ornaments innecessaris.

Habilitats personals clau:

- Agilitat mental i capacitat de decisió sota pressió.

- Tolerància a la incertesa.

- Humilitat i professionalitat.

- Iniciativa i proactivitat.

- Actitud resolutiva i esperit pràctic.

- Bon humor quan toca, serietat quan cal.

Encaje amb la cultura de Marina Resort Benidorm:

- Té els peus a la terra i el cap al mercat.

- No necessita títols ni despatxos per liderar la seva àrea.

- Entén el tipus de client al qual ens dirigim i connecta amb l'estil directe, fresc i sense posturejos del resort.

- Cerca formar part d' n projecte amb personalitat, on la seva aportació tingui impacte visible i real.