Cap de magatzem

Ramón Chao Gata de Gorgos

Funcions

- Coordinar i supervisar les tasques diàries del personal de magatzem, assegurant una distribució eficient del treball.

- Gestionar les operacions de picking i packing, garantint la correcta preparació de comandes i embalatges.

- Controlar l'inventari, realitzar recomptes cíclics i resoldre discrepàncies per mantenir l'exactitud de l'estoc.

- Recepcionar i verificar la mercaderia entrant segons els albarans de lliurament, organitzant la seva correcta ubicació.

- Supervisar les expedicions, assegurant el compliment dels terminis de lliurament i la documentació corresponent.

- Mantenir i optimitzar l'organització física del magatzem, aplicant principis d'ordre, neteja i rotació de productes.

- Controlar els fluxos d'entrada i sortida de materials, i la gestió adequada de la documentació corresponent.

- Maneig de carretons manuals o elèctrics segons habilitació.

- Complir i fer complir les normes de seguretat, prevenció de riscos laborals i manipulació de càrregues.

- Implementar i millorar procediments logístics, col·laborant amb altres departaments per optimitzar la cadena de subministrament.

- Col·laborar amb l'àrea de Producció a l'entrada de productes fabricats internament, assegurant la gestió d'estocs actualitzada en el sistema, tant d'uds. acabades com pendents de rebre.

Inscrita: En dependència del director general

Relacions fora del propi departament

- Producció: Assumptes relacionats amb la fabricació interna de productes, gestió de materials, terminis de lliurament, entrada i sortida d'unitats.

- Departament Comercial: Assumptes relacionats amb comandes/lliuraments especials de clients

- Compres: entrades de mercaderia, albarans, procés d'alta en el sistema, gestió d'incidències de lliurament, gestió d'estocs i inventaris













S'ofereix

- Tipus de jornada Jornada completa

- Tipus de contracte Contracte temporal de 6 mesos, superant període de prova, pas a indefinit

- Horari Dilluns a divendres, de 08:00 a 16:30 (30 minuts per dinar)

-

Requisits

- Formació requerida per al lloc: Logística o qualsevol altra formació similar.

- Experiència: Perfil amb més de 3 anys d'experiència en gestió de magatzems amb persones a càrrec.

- Eines amb les quals treballarà: Usuari elemental paquet Office (email, gestió documents). Valorable coneixement entorn Sage 200

Competències:

- Treball en equip

- Alta capacitat de treball sota pressió

- Resolució d'incidències

- Comunicació

- Lideratge