Funcions
- Coordinar i supervisar les tasques dià ries del personal de magatzem, assegurant una distribució eficient del treball.
- Gestionar les operacions de picking i packing, garantint la correcta preparació de comandes i embalatges.
- Controlar l'inventari, realitzar recomptes cÃclics i resoldre discrepà ncies per mantenir l'exactitud de l'estoc.
- Recepcionar i verificar la mercaderia entrant segons els albarans de lliurament, organitzant la seva correcta ubicació.
- Supervisar les expedicions, assegurant el compliment dels terminis de lliurament i la documentació corresponent.
- Mantenir i optimitzar l'organització fÃsica del magatzem, aplicant principis d'ordre, neteja i rotació de productes.
- Controlar els fluxos d'entrada i sortida de materials, i la gestió adequada de la documentació corresponent.
- Maneig de carretons manuals o elèctrics segons habilitació.
- Complir i fer complir les normes de seguretat, prevenció de riscos laborals i manipulació de cà rregues.
- Implementar i millorar procediments logÃstics, col·laborant amb altres departaments per optimitzar la cadena de subministrament.
- Col·laborar amb l'à rea de Producció a l'entrada de productes fabricats internament, assegurant la gestió d'estocs actualitzada en el sistema, tant d'uds. acabades com pendents de rebre.
Inscrita: En dependència del director general
Relacions fora del propi departament
- Producció: Assumptes relacionats amb la fabricació interna de productes, gestió de materials, terminis de lliurament, entrada i sortida d'unitats.
- Departament Comercial: Assumptes relacionats amb comandes/lliuraments especials de clients
- Compres: entrades de mercaderia, albarans, procés d'alta en el sistema, gestió d'incidències de lliurament, gestió d'estocs i inventaris
S'ofereix
- Tipus de jornada Jornada completa
- Tipus de contracte Contracte temporal de 6 mesos, superant perÃode de prova, pas a indefinit
- Horari Dilluns a divendres, de 08:00 a 16:30 (30 minuts per dinar)
-
Requisits
- Formació requerida per al lloc: LogÃstica o qualsevol altra formació similar.
- Experiència: Perfil amb més de 3 anys d'experiència en gestió de magatzems amb persones a cà rrec.
- Eines amb les quals treballarà : Usuari elemental paquet Office (email, gestió documents). Valorable coneixement entorn Sage 200
Competències:
- Treball en equip
- Alta capacitat de treball sota pressió
- Resolució d'incidències
- Comunicació
- Lideratge