Funcions
- Recepció de mercaderies: descà rrega, verificació de l'estat de la cà rrega, acarament amb albarans.
- Ubicació i organització del material en prestatgeries, palets o altres zones designades, respectant les ubicacions assignades.
- Preparació de comandes conforme a les instruccions.
- Maneig de carretons manuals o elèctrics segons habilitació.
- Cà rrega de vehicles per a distribució, respectant normes de seguretat i ordre de ruta.
- Manteniment de l'ordre i neteja en l'Ã rea de treball.
- Detecció i comunicació d'incidències relacionades amb trencaments, pèrdues o discrepà ncies d'estoc.
- Suport en inventaris periòdics.
- Ús de sistemes informà tics o terminals per al registre d'entrades i sortides, si escau.
- Suport en gestions internes, manipulacions, cà rregues, descà rregues, moviment de mercaderies i altres elements de l'empresa.
- Inscrita: En dependència del Cap de Magatzem
Relacions fora del propi departament
- Producció: Assumptes relacionats amb la fabricació interna de productes
- Compres: entrades de mercaderia, albarans, procés d'alta en el sistema, gestió d'incidències de lliurament, gestió d'estocs i inventaris
S'ofereix
- Tipus de jornada: Jornada completa
- Tipus de contracte: Contracte temporal de 6 mesos, superant perÃode de prova, pas a indefinit
- Horari: Dilluns a divendres, de 08:00 a 16:30 (30 minuts per dinar)
Requisits
- Formació requerida per al lloc: Educació Secundà ria Obligatòria (ESO) o equivalent.
- Experiència: Desitjable experiència mÃnima d'1 any en lloc similar.
- Eines: Valorable ús elemental paquet Office (email, gestió documents)
Competències:
- Treball en equip
- Responsabilitat i compromÃs amb el seguiment rigorós de l'ordre i la seguretat.
- Capacitat per a treball fÃsic i maneig de cà rregues.
- Organització i puntualitat